Naše Delfinoterapie 2019

UBYTOVÁNÍ- Vybrali jsme velmi doporučovaný hotel Sunrise Garden Beach a  byl opravdu krásnej, moderní a čistý. Jídlo vynikající a pokaždé tolik jídla že jsme si nemohli vybrat. Služby perfektní, všichni nás obskakovali a pořád se ptali jestli něco nepotřebujeme. Krásná písčitá pláž a moře 50m od hotelu.

Místo Egypt- Hurghada odlet 2.10.2019

S Michálkem jsme letěli uplně poprvé . Z domova jsme vyjížděli 1.10 v 20:30 hodina odletali jsme 2.10 v 00:50 hodin. Cestu letadlem zvládnul dobře, hodinku v letadle Prospal a pak už jenom povídal. Na Hotel jsme přijeli v 7 ráno tak jsme hned došli na snídani a v 8:30 už jsme šli do postele dospat pár hodin.  Michálek byl dost vyřízený protože nespal celkově 15hodin. První den jsme jen odpočívali a k večeru se šli podívat po hotelu. Další dny jsme proflákali u moře nebo u bazénu a čekali až bude sobota a my pojedeme za delfinama.
PRVNÍ DEN - 5.10
 Z hotelu jsme  odjížděli taxíkem na delfíny ve 12 hodin. Přijelo malé auto a tak jsme tam všemožně rvali vozik a po rozložení jsme zvítězily. Na delfinoterapii jsme se seznámily s celým týmem . Michálka jsme oblékly do neoprenu to teda byla dost velká makačka . Míšu si převzal asistent do vody a šlo se na to. Delfín komunikuje s trenérem jen na pozitivní motivaci a s píšťalkou. Delfín vyplul na břeh a Míša se s nim seznamoval,prohlidnul si ho pohladil a šlo se do vody. Ty dva Delfiny si jeste rychle zaplavali a zaskakali ve vode a potom začala terapie s jedným delfínem. Míšu položil asistent na zada a delfín na pohyby ruky ukazováčku a prsteníčku připlul k hlave Míši. Po par vteřinách odplul, pul minutová pauza a zase znova a takhle to bylo dokola. Míša 15 minut hrozně plakal a nadával ale potom nastalo to co jsme nečekali. Potom položil hlavu na delfína zavřel oči a hodil se do těžkého relaxu jenom ležel posledních 5 minut a  ani se nehnul . Delfín dostal další rybičky a Míša šel z vody. Tak jsme ho rychle převlíkli, dali do Voziku a jelo se na hotel . Na hotel jsme dorazily v 14 hodin. Míša si dal svůj oběd a šel si odpočinout do postele s pohádkami a my mezitím šli s kamarádkou na oběd. Po obědě jsme se převlékli do plavek a šli k bazenu než zapadne sluníčko.

Druhy den-6.10

Dnes jsem vzala Michálka rovnou do nosítka bez voziku. Po cestě jsem zjistila že to nepůjde protože taxíky tu maji zpoždění normálně až 20 minut a na tom sluníčku je 45 stupnu -50stupnu je to šílený a zaroven to z pokoje před hotel máme dál.  Dojeli jsme na delfiny proběhlo oblíkání, komunikace s vedoucím jaký Míša byl po delfinech. Míša šel hned s asistentem do vody řval jako tur,popadl ho totalni hysterak z ledove vody a delfína. No nic delfín k němu pomalu připlul , odplul vždy  na pár sekund a pak zase pryč takhle stale dokola a Míša  řval  a řval tentokrat měl i slzy. Terapie zkončila a proběhl stejny proces svlékání a odjezd na hotel.

3 den-7.10

Dnes jsme Míšu vzali na voziku k ochrance před hotel. Tam  jsme vykomunikovali aby jsme si u nich mohli nechat vozik a Míšu jsem vzala do nosítka. Tohle fungovalo tak jsme nastoupily do taxiku a jelo se za delfinama . Michalek se od výstupu před delfinariem začal  hrozne smát. Po cestě jsme viděli lachtana ktery cvičil. Tak nám zamával a zazpíval a my šli Michálka zase oblékat do neoprenu. Misa šel po obliknuti s asistentem do vody. Ve vodě asi 10 minut brečel a hulakal. Delfín se po 3. Napojil k Michalkovýmu uchu a Misa opravdu totalni vytlem . Delfín odplul Míša brečel tak připlul a zase smich. Radši nechceme vědět co si to tam mezi sebou říkali 😂. Takhle vesele zkončila terapie a když byl Miša šikovný tak mu delfín zazpíval a potom zamaval . Svlekli jsme a jelo se na hotel.
4.den 8.10

Míša byl od rána hodne vysmátý. Vstaval ve 2:30 a uz neusnul ani pred delfinama si nedal dýchánek a tak jsme se naobědvali a šli jsme na taxik. U vchodu do hotelu kde stála ochranka jsme zase nechali vozik ja si dala Míšu do nosítka. Přijeli jsme na delfíny, Míša se hned začal chechtat po tom co poznal okolí. Převlekli jsme do neoprenu asistent si ho vzal a šli jsme k delfínům. Asistent přišel uplně cizí tak se Míša trochu seknul a odporoval. Po chvilce co jsem mu domlouvala tak to skousnul a přijal ho. Delfíni si nás na břehu všechny oskenovali a jeden šel k nám pracovat. Delfinoterapie byla plná srandy protože tohohle asistenta napadlo vzít si Michálka směrem k sobě a tak si Míša nenamáčel hlavu, netekla mu ledová voda do uší a to Míšovi vyhovovalo. Michálek fnukal jenom ze začatku na studenou vodu a pak už nic. Dost už se chechtal, taky pořad povídal a byl spokojený. Na konci terapie když byl Míša tak šikovný tak za odměnu si mohl lehnout na břicho delfina a taky si ho na břichu pohladil. Na konec mu dal Delfín pusu a to Míšovi uplne zářily oči. Tahle terapie byla moc emotivní a my dospěláci buleli. Pracovali nám emoce na plné obrátky a vůbec si neumím představit co cítí Míša. Já každou terapii mám co dělat abych udržela emoce abych nebrečela nebo se moc nahlas nesmála. Několikrát jsem se tak nahlas chechtala a ono to nešlo zastavit. Trenéři se jenom usmáli a jedem z nich mi řekl " cítíte to ? říkám že cítím to že bych se smála a zároveň bych brečela". trenér mi řekl že to je dobře že aspon trochu pochopíme co se děje asi v Míšovi. Delfinoterapie je opravdu dost emocionální a mohu jí všem rodinám s dětmi jenom doporučit. Po terapii jsme odjeli zpět na hotel . Dneska nás to nějak zmohlo a tak jsme byli jenom na pokoji. Míša měl pohádky a my si schruply.

5.den - 9.10

Dnes Míša od rana uz byl dost unavený a tak si před delfinama na hodinu schrupnul a pak jsme už jeli. Opet jsme vozik nechali u ochranky . Přijeli jsme na delfiny a převlékli do neoprenu. Už nám to jde jako po másle . Asistent si vzal Michalka a šlo se plavat . Prvni delfín Misu odmítl tak připlul druhý. Míša se začal hned smat a delfín se napojil k hlavě. Michálek začal delfínovi vyprávět a chechtat se. Taky si to Míša zase mnohem víc užíval . Na konci terapie byl Míša naproti delfínovi a natahoval ruku na hlazeni a tak si konečně pohladil delfina měl úsměv od ucha k uchu. Delfín mu jeste zazpíval, zamaval a podal ploutev.  Michálek se začíná o delfína zajímat a dost ho pozoruje, když delfín pluje vedle něj tak Míša kouká co dělá. Míša celou cestu na hotel nám šťastné vyprávěl svoje zážitky .

6.den- 10.10.

Ostatní děti uz po několika terapii s delfinem spí ale náš ne. Nechce se mu spát do rána  a vecer zase usina po dlouhé době.

Dnes Michalek vstaval uz ve 2:30 takze to uz bylo dost  náročné. Po snidani Míša zalehnul a spal cele 3hodiny. Potom dostal obed a jelo se na delfini. Při příjezdu se opet rozkoukal a už se v nositku chechtal. Převlékli  jsme do neoprenu- už jsme opravdu rychlici a šlo se po chvilce k delfinům . Delfini zase skakali z vody a to je vždy  tak hezká podívaná. Jeden delfín připlul a šlo se pracovat. Míša se chechtal a tleskal to co si povídali muselo byt dost vtipne podle toho jak se chechtal . Posledních 10 minut vzal trenér trochu srandovne aby se misa taky pobavil. Delfín Michálkovi dával pusinky a to se mu mooc libilo, pak taky na Míšu vystrkoval jazyk. Nakonec si delfín lehnul na zada a Míšu daly na jeho bříško. Míša koukal okolo, smal se a hladil delfina na břichu. Potom delfínovi zamaval, delfín zazpíval dal Míšovi pusu a šlo se zase svlékat. Celou cestu na hotel povídal a povidal. Po delfinech je Míša uplne nabytý energii a tak hrozne vysmátý že jdeme po příjezdu na hotel k moři a nebo k bazenu aby se trochu unavil.

7.den - 11.10

Michálek vstával už napumpovaný energii . Na hodinku jsme šli do bazenu , Míša potom ani neusnul a tak jsme ve 12 hodin vyjeli na delfiny 😍. Stíháme ho oblékat do neoprenu hodne rychle. Trošku ho při čekání na delfini přepadla únava ale při vstupu do vody uz se chechtal a delal cak cak . Delfín si Míšu prohlidnul a šlo se hned na vec. Míša byl zády k delfínovi a takhle je tedy nejspokojenější . Bohužel když se dá na záda a má si položit hlavu do vody tak to se boji a řve. Dnešní terapie byla zase v poklidu. Michalek delfinkovi povídal a delfín tentokrat byl taky celkem ukecaný. Dokonce dnes delfín na Míšu vyplaznul jazyk a to se Misa zacal smat . Na konci pohladíl delfina a slo se z vody. Michalek úsměv od ucha k uchu a spokojenej. Cele odpoledne jeste nemel chut spat a delal si z nas pekny srandičky. Nevime co mu delfínem povídal dnes ale asi budeme muset s nim promluvit at ho delfín prestane navádět k takovému zlobení a lumparnam jako odpoledne delal. Uz se tesime na dalsi den s delfinem 😍.

8.den- 12.10
Terapie je cim dal vic narocnejsi hlavne pro nas dospelaky. Jsme už unaveny z toho vedra a začíná se to na nas podepisovat. Michalek dnes vstaval ve 4:40 hodin od te doby hrozně povidal. Na vikend nam posunuli terapii az na 16 hodinu . Takže jsme se Po snidani v 7:30 převlékli a šli na cele dopoledne k moři . Snažily jsme si to co nejvic užit. My dospelaci jsme si dali drinky mochitto a Míša si dal vymackany fresh papaya juice s dužinou. V pul 12 jsme přišli na pokoj, Míšu umyli od soli,naobedval se a šel spat. V 15 hodin vstaval tak jsme se zbalily a v 16 hodin odjeli k delfinum. Tentokrat tam byli jeste lidi na plavani a foceni. My o tom nevěděli a tak Míša netrpělivě fnukal a nadával proč stale sedíme a nejdeme ho převléknout. Konečně došlo na Míšu a šel do neoprenu.. Asistent si přišel  pro Míšu a šlo se plavat. Míša byl už vychechtanej a vysmatej jenom přišel do vody. Posledni dva dny je ta terapie trochu aktivnější ale nejdřív  prace a pak zábava. Takže delfín s Míšou nejdřív  pracoval a potom už přišla  sranda. Delfín mu dával pusinky a vystrkoval jazyk. Potom připlul k Michálkovi druhy delfín. Nejdřív se oba napojily na chvilku a potom pokračovala sranda. Sezeni na jejich břichu,mazleni a pusinkovani . Před  koncem se Míša opřel o jednoho delfina a nohy o druheho a to se Míšovi  libilo . Smal se a chechtal se. Všem trenérum jsem poděkovala  za tak úžasnou  práci a dnešní emocemi naplněnou terapii. Odjížděli  jsme tentokrat po západu slunce tak to byla zase krasna podívaná. Míša usnul dnes až po 21 hodine  vždy  jde z delfinu hrozne nabytý energii že mu to dost dlouho trvá než to vstřebá aby mohl usnout.

9.den - 13.10

Dnes to bylo hodne naročné. Míša ráno vstával  s usměvem a šlo se na snidani. Když jsme přišli na pokoj tak jsme Míšu  dali do postele s pohádkami a my šli balit protoze zitra rano uz odletame domu. Za hodinu a pul jsme meli sbaleno tak si dal misa v 11 hodin obed a sel do hajan. Kdyz misa usnul my sli k bazenu a potom na obed po příchodu na pokoj po obede jsme misu vzbudily aby nespal dlouho a usnul vecer. Misu jsme dali k nam do postele a odpočívají jsme vsichni. V 16 hodin jsme odjeli na posledni delfinoterapiii. Terapie je stale tak uzasna a misa je boží. Dnes mu delfini namalovali obraz a byla to krasna podívaná. Míša  dostal na rozloučenou pusinku od delfinu ja všem podekovala a jeli jsme rychle na hotel. Dobalily jsme, dali jsme večeři a jdeme spat. Míša opet usnul az v 9 hodin večer a v 1 rano vstavame na odjezd. Tak snad to zvladne
14.10

Cestu domu jsme zvladli v pohodě. Míša teda vstavat nechtěl ale když jsem mu řekla že letíme za babičkou tak už vstaval s usmevem. Byla to krásná zkušenost s delfínama a my moc děkujeme BMX CHARITY a nadaci Život dětem za finanční pomoc.  Taky velmi děkuju Michálkový chůvě která ho občas pphlídá a vydala se s námi na takhle dalekou cestu. S Míšou mi hodně pomáhala a bez ní by to bylo mnohem náročnější 😍.